All I want for christmas is you!

Oj de var ett tag sen jag gjorde något inlägg ser jag nu och de lär nog fortsätta så lite längre ;) hehe aja så kan de gåå.

många anonyma kommentarer alltså, är ni fegisar kanske som inte vågar säga vilka ni är?!

ska försöka fixa fram några fler bilder i fortsättningen, men jag lovar inget så ha inte allt för stora förväntningar på oss :)

nee kanske borde ta och sova nu då så tomten vågar ta sig hit nån gång och om jag ska orka stiga upp tidigt "imorgon" eller ja senare idag, wiihooo julafton då juu, känns som en helt vanlig dag typ fast blir kul att träffa en del av släkten iallafall :D

tomten
från oss alla, inuti er alla önskar vi er ett riktigt gott nytt jul !
- eller helt enkelt bara *GOD JUL* som man också kan säga                                      pösshejj

Kommentarer
Postat av: Schteken

Väldigt väldigt bra sagt :) !!

2010-12-25 @ 02:18:04
Postat av: Anonym

Det spelar ju ingen roll om vi är anonyma, ni vet ju ändå vilka vi är :O

2010-12-25 @ 15:22:05
Postat av: elias

haha sebbe har verkligen ingen aning, bara jag som vet vilka alla är eftersom att jag är bääst ;)

2010-12-25 @ 17:14:37
Postat av: Anonym

Haha jag är bäst och det har du sagt själv många gånger! ;)

2010-12-25 @ 17:39:29
Postat av: elias

joo men de var förut de ;D

2010-12-25 @ 23:57:57
Postat av: Anonym

Du kan inte ändra dig, är och kommer alltid att vara bäst ;)

2010-12-26 @ 00:08:58
Postat av: Schteken

Klart jag vet vilka alla är : ) dock ingen av er som är bäst... kanske bra men inte ens nära bäst ; )

2010-12-26 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0