Tomtää

Cha chaa

Jaah men tiden går ju hur snabbt som helst tycker jag, snart julafton igen! :O wiihoo har verkligen ingen som helst julstämning alls, har inte haft de dom senaste två jularna och de beror nog mest på att min morfar gick bort förra hösten, han som gjorde allt roligt men men :/ har inte heller önskat mig nått iår, känner mig ganska vuxen nu asså!!

blev som ett litet depp inlägg dehära!

nääe men jag hoppas iallafall att alla ni andra "småbarn" har en riktigt härlig julstämning och att ni har önskat er en hel massa gooa grejer! ;) eller då måste man ju ha varit snäll under hela året.. fast de är typ bara struuunt, jag var iallafall ganska stygg när jag var yngre men fick ändå julklappar :O hur förklarar ni deerå??

jultomteen
aweesome?

Kommentarer
Postat av: Schteken

Önska dej ett körkort? Skulle inte sitta fel :/ eller ett ps3, klart det ska bli julatämning men du har nog rätt ändå, det blir ju USA i mars typ så då jealar :)

2010-12-10 @ 19:19:51
Postat av: elias

haha klarar mig utan julklappar ;) fast kommer ju ändå få nåå greejjs

2010-12-11 @ 02:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0