Helgen

Ja hemma nu igen då! innebandyn för någon dag sen gick ju bättre än förväntat med tanke på att jag var förkyld, kändes bra och gjorde några mål och fina passningar iallafall :D fick lite ont på nå ställen också men de tillhör ju sporten! skrapade upp knäet och började blöda på fingrarna, kan hända att några tänder flög ut också.. vad vet jag?? haha nää tänderna är faktiskt kvar sån tur är :)

har inte så jätte mycket att säga om gårdagen. haha! nä men de var riktigt kul, trevligt folk måste jag säga



kaxa inte sebbe..


idag ska jag nog bara ta det lugnt och vila, kanske se lite hockey på tv ikväll osv. sverige mot finland sen NHL efter det.



Kommentarer
Postat av: Ledin

F1 nu, Tre kronor vid halv fem, NHL vid halv sju och Nascar vid 8a! fan vilken dag;O

2010-11-14 @ 13:28:20
Postat av: Schteken

Helvete så nice på tv rå ;D elle, du vet redan vad det blev så behöver inte säga någe :D

2010-11-14 @ 15:15:38
Postat av: Ledin

Jo mkt på tv! Milan mot Inter, New York Rangers mot Edmonton oilers, Söderling i tennis final i paris osv;)tur man har bra tv kanaler då!

2010-11-14 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0