Sånt där roligt

Jahopp nu håller jag på att bli sjuk också, det gillar jag verkligen inte för då går de inte att träna eller göra nånting alls typ :( men de var riktigt länge sen jag var sjuk nu så borde nog inte klaga antar jag :) finns dom som har de värre!


har snöat väldigt mycket idag och mer lär det bli, ganska kul med snö ändå för då kan man köra skoter och sånt fast kanske inte så kul om de är för mycket snö men min kära vän Jon får iallafall en massa jobb att göra då och de är bra! ;D meen kylan får gärna hålla sig borta tycker jag..



haha gillar att vi har ganska många läsare redan;) började nyss blogga typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag är eran trogna läsare som har följt er sen dag ett :D

2010-11-10 @ 21:13:45
Postat av: Ledin

Jag tror bara Elias hittar på säkert bara två pers som läser någon gång nu å då;P

2010-11-10 @ 21:17:18
Postat av: elleee

haha klart jag hitta på, varför skulle vi ha många läsare? :O nääemen ändå kul att folk läser våran otroligt seriösa blogg ;)

2010-11-10 @ 21:23:13
Postat av: Anonym

haha sebbe är iallafall seriös och lägger upp bilder ;) väntar på att du ska göra det elias

2010-11-10 @ 21:57:16
Postat av: Schtekaa

Hehe, bara att träna ändå elle ;) gjort det nån månad och verkar inte som att någon hjärtmuskelinflamation vill komma så då Åre bara att träna :) hm klart vi har läsare, vi äh ju sctekas, och är inte speciellt seriös med bilder men lite får man väl offra för laget, så nån läser :)

2010-11-10 @ 22:28:16
Postat av: sofia

Hittade hit igår via fb! Kul att läsa vad ni har för er hihi.

Kram syrran

2010-11-11 @ 11:24:03
URL: http://www.fiasvarlden.blogspot.com
Postat av: rebecka

ni har säkert typ tre läsare....

2010-11-11 @ 17:38:49
URL: http://reeeebs.bloggplatsen.se
Postat av: elleee

ehnäää, du som har 3 läsare?

2010-11-11 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0