Fyfean

Sjukaste jag sett asså, såg efterlyst nyss och det var då 2 kompisar som trodde att en typ kille/kompis hade tagit nåh narkotika tablettar av dom. Då ringde dom 2 killarna till den andra killen och sa att han skulle komma till deras lägenhet. Han gjorde det, direkt dom öppnade dörren då han knacka så började dom misshandla honom med hammare osv, slag sparkar.. Han blödde rätt mycket så dom la han i badkaret med händer och fötter bundna.. Han sa att han inte visste vart tabletterna var och då tänkte de att dom skulle döda honom, så högg med kniven i ryggen och i magen. Det blandades blod med vatten i badkaret och det rann över rätt mycket. Killen hade sammanlagt 30 knivhugg i sig. Efter dom dödat honom i badkaret så tog dom och la honom på matten just innaför dörren där dom vek ihop han så gott det gick för att stoppa honom i sopsäckar. Sedan körde dom han till skogen där dom tog fram mobilen för att filma, samtidigt då dom grävde en grop, så hämtade den ena killen en yxa, eller om det var spaden han högg av huvdet med visste dom inte men iaf, då tog han tag i håret på skallen, så huvudet hängde i luften, sedan tog han hammaren och smashade ut alla tänderna. Killen sa till den andra först, fick du med då huvudet ramla av? sedan sa han, vad nu den döde hette, Nicke, vart har du alla dina tänder? sen, det här blir youtube vah? Asså att man ens, jaa jag vette fean, sen så slog dom han mer med hammaer och sånt, grävde ner han. Npgra dar senare så tänkte dom, vi gräver upp honom, sen så grillar vi hnonom och resterna sänker vi i sjön.. Men dom är fast nu och ska få sitt straff, 18 och 19 år... Dom hade lirat fotboll, ena hade åkt dit nu på slutet för ett rån, så jävla sjukt asså, orkade inte käka upp hela mackan.. gick inte :P bara galet :S

Aija ska se lite OC nu sen sova, Nationella imooorn asså....... vet inte om ni fattar något av det jag skrev men, har skrivit 5 sidor idag på en skoluppgift så min skalle håller på att dö, gonatt

Kommentarer
Postat av: elias

fööör myckee teeext.. orka inte läsa allt!!

2011-04-13 @ 23:04:31
Postat av: Sereee

Keeft, mycket gnäll på att man inte skriver oh så, nu Äre bara att läsa på :)+ tränade mej inför nationella som ja hade nyss + så vare typ sjukaste jag sett....

2011-04-14 @ 12:47:44
Postat av: elias

hehe skoja bara klart jag orkade läsa, du får MVG! de var inte ens lite svårt att fatta vad du menade ;)

2011-04-14 @ 17:42:21
Postat av: Anonym

Härligt ;) fick ju hoppa över liiiite detaljer asså, annars hade jag inte fått min skönhetssömn till nationella så :p

Men var typ det sjukaste jag hört, aldrig varit kriminell, örat fotboll hela livet sen dödar man en insamla ålder typ, en man känner på det där sättet...

2011-04-14 @ 18:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0