Studenten

Glömde bort studenten eller?? kommer inte ihåg men här kommer några bilder iaf så nån kanske läser den här bloggen ;P Sen kommer väl bilder från Turkiet, Elle får köra in några bilder och sen jag några kanske då, löser sig : )

























Resten av kvällen, dricker för mycket, klarar inte av att åka bil till 5ive så får gå från kyrkbron... Blir nästan utkastad från kön direkt av vakterna, men klarade mej och kom in, efter 10 min spyr jag där inne, sen hinner jag inte till toan så spyr i trappen, sen spryr jag igen på samma ställe som första gången, sen kastar vakten ut mej efter 15min alltså, drar hem och sover, upp 9 dagen efter för att jobba!! Gonatt på er, och glöm det jag skrev...

Kommentarer
Postat av: ViC

shit, du beter dig som en liten fjortis, väx upp.

2011-08-21 @ 19:56:17
Postat av: Anonym

Jodå, riktig fjortis men det gillas

2011-08-25 @ 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0