Kuligaste! och ja, de är ett ord.

Kom hem för ca 30 min sen från den kuligaste "hockeymatchen" den här vinter än så länge iallafall :D mest för att jag kände mig typ helt frisk nu och de gick riktigt bra måste jag säga men även för att vi blev ganska många som var med ikväll :) härligt att se gamla/föredetta hockeyspelare på isen igen, väldigt roligt att hockey intresset har börjat komma tillbaka till folket i lilla Robertsfors.

vädret var perfekt för att spela hockey, synd bara att isen var värdelös men de gick ändå.

fick ju göra ett par mål på Kim som var målvakt i Vindelns HF för ungefär 5 år sen när jag spelade där, känner mig typ stolt! ;)

näe nu blev jag less på att skriva om hockey
och har inte så mycket annat att skriva om just nu så de här får duga


blivit mycke träning dom senaste dagarna så ska ta de lugnt nu och bara slappa, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0