I always end up hurting you.

Ahej alla fina bloggläsare, idag har jag varit ner på stan ett tag och fixat nå grejs men är tillbaka på tomtebo nu. ändå skönt att de var lite plusgrader ute idag, längtar verkligen till sommaren! :D fast de är ju ioförsig ett tag kvar..

haha har typ blivit beroende av ett spel som jag laddade ner till iPhonen igår när jag hade lite att göra, de heter Angry Birds och är tydligen den mest nerladdade spel-appen för iPhones har jag hört :) sjukt roligt spel, typ?

nu orkar jag inte skriva mer! hejrå

Kommentarer
Postat av: Schteken

Redan klarat det :) jävla roligt, ska nog köpa dom andra 2 :)

2011-01-24 @ 22:50:14
Postat av: elleee

yeah finns ju 3st gratis spel :P jag ska också köpa de ;D

2011-01-24 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0