Tjena tjena, tillbaka

Amen halloj, varit sjuk i typ 10 dar så har inte orkat med att skriva någe... Men men iaf tänkte börja skriva att vi vann matchen i lördas, jäkla roligt sen träning idag, 2 träningar imorn, gym+ match onsdag, gym+träning+gym torsdag, fredag 2 träningar och lördag match, ledig på söndan så då kanske något händer eller nått som jag kan skriva om kommer fram : )

Tänkte också berätta att jag träffat en så jävla fräsh tjej nyss, kanske lite äldre men ändå jävligt snygg.... 25 år men gör det något tro? ska man våga satsa elller? Kan ju vara bra att ha någon lite äldre som har erfarenheter i livet, städa, laga mat, tvätta osv ; ) Aija tänkte få med lite känslor så... nöjda?

Känns härligt att vara tillbaka!!        Asså på hockeyplanen ;P gonatt på er och söv gött, veckan efter ser exakt likadan ut som den jag skrev där uppe så får se när jag hinner skriva nått : ) Cha cha

Kommentarer
Postat av: elias

jaa mannen klart du ska satsa ;)

2011-01-18 @ 09:46:12
Postat av: S

Nae, har fean inte tid asså ;)

2011-01-18 @ 09:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0