You've got that smile


Blivit mycke låtar den senaste tiden men de bjuder vi på!

 

blir att bila ner till turkiet då eftersom jag är flygrädd, lär väl ta ett par dagar men vafan de äre säkert värt!

njiee skoja ju bara såklart, går typ inte ens att bila ner dit för de är massa vatten ivägen tror jag :O mvg i geografi tack javet! ajaaa jag vet iallafall att turkiet ligger i sydafrika så är ganska nöjd ändå

 

 

värsta fina tjejen med det absolut sötaste leendet och vackraste ögon jag ha sett!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kallar du Bibbe för tjej? alla vet han har snyggaste leendet men för det är man inte en tjej... ;P <3 Bieeebaaah

2011-07-27 @ 21:16:14
Postat av: PETRA

Uppdatera!! :D

2011-07-31 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0