Kissie2 <3

Cha cha bloggen, idag har jag äntligen gjort min efterlängtade läppförstoring. Det gjorde lite ont men det var ändå värt det, man blir ju så väldigt snygg, här kommer några bilder hur det blev.



Men jag tycker ändå det blev rätt bra, är kanske lite svullet just nu men det lägger sig...



TJeeena KISSIE 2!!!!!!! Aija ser ut som en ank stjärt i fejjan, Cepe domare som inte kan döma. Blir så jävla less, får en klubba rätt i käften och ligger oh spottar blod på isen, sen blåser han itne då jag skriker heller så ställer mej upp och går på killen med pucken, högg han rätt hårt på klubban, och sen passar han till en annan snubbe som gör mål.... Åker till domaren och skriker, vafan äre där då??? HÖG KLUBBA ELLER??!?!!?!? flög blod på insidan av mitt visir och ut sidan av domarens visir och i ansiktet... verkade ändå inte fatta något men förklaringen var att jag skulle ha ramlat in i sargen av mej själv så därför blåste han inte, dagens ungdomar : ) Tandjäveln gick också av...
6-5 förlora vi med och han dömde bort 2 mål som var inne, båda tog han bort för spelare i målgården, vilket jälva idiotcepe....
Aija nya solsidan nu, hare gött.

Kommentarer
Postat av: elias

haha ja väldigt stiligt! hoppas du blev nöjd med läppförstoringen ;)

2011-03-14 @ 15:13:23
Postat av: Sebbbb

jaaadå : ) lagat skiten idag och så men framtaden kan vara borta, hela roten är skadad så gör ont som fean i den... Får fixa en guldtand då jue ;D

Annars rätt nöjd asså, ska bara fylla i lite till så ;D

2011-03-14 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0