1337?

Heeyyysääään : ) äntligen klar med projektarbetet, fast vi kommer inte få G så jag oh zebban får göra det nästa jävla år... fast man behöver ju inte vara i skolan nått så, rätt chill : ) sen hade jag psykologi B prov det sista i kursen. Hade typ pluggat 20 min igår så ställde klockan på halv 7 imorse då man börjar 10.. ;S aija blev då inge klokare så vi tog lite bilder med iphonarna istället på det som var viktigt och nog fean gick det bra : ) allt man hade tagit bild på i boken kom ju på provet utom en sak som ja googla då ;P inte så jävla dåliga grabbar, aija ska ut och test träna nu lite för att se om man börjar bli frisk, hare gött så hörs vi, 5ive på fredag så kör vi.





Synd man inte ser frillan som Hampe gjorde på mej då ;/

Kommentarer
Postat av: elias

haha nice bild! ;)

5ive nu på fredag.. verkligen? du skulle ju ha följt med oss dit i fredags istället!!

2011-05-16 @ 17:05:01
Postat av: Sebba

hah hah hah, när jag tog upp mobilen på provet oh skulle kolla vad svaret var, hade ludde smsat så den där bilden var framme... började fean garva ;P



Jaa, om jag är frisk, känns bara bättre oh bättre nu så, bara att ta det lite lugnt så skare nog gå : )

2011-05-16 @ 17:08:17
Postat av: Ledin

haha nice niice:D men asså de är ju nästa helg allt händer ska du ut nu i helgen också?

2011-05-17 @ 00:11:32
Postat av: Sebb

Jo vet... Skiter i den här helgen asså tror jag :)

2011-05-17 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0