Grab somebody sexy tell 'em, heey


Ey sebbe överdriv mer, jag spårar aldrig.. ja är värsta lugna grabben assååe! :)

om de var nån som spåra så vare väl ändå du i fredags?? mina sms gick då att läsa, du skrev bara massa skiiet mannen ;) men visst kan jag skriva hur de gick för mig

aja har inte tid att skriva nå mer just nu så lägger ba upp låtar som var på festen igår, dom ha fastnat i min skalle;P

Kobojsarna - Bambi 2011

 

och såklart

 

Basshunter - Big Brother

 

dom e la int så jätte bra utan en dunka dunka bas!;)


Kommentarer
Postat av: Sebb

Jag? överdriver?? gerej då.. du skrev bara hela tiden så kunde inte läsa nått :S aija.. du vet ingenting!!! Sköna låtar asså ; )

2011-05-01 @ 21:53:34
Postat av: elias

haha njaaså är rätt säker på att jag inte skrev hela tiden! ;)du som börja babbla om nå vodka och mangoraja :S:S:S

2011-05-01 @ 22:22:33
Postat av: seebb

gerej nu.. haha det är ju aawesomme! ;D

2011-05-01 @ 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0