I like it-like it!

Ahej! har nyss tränat lite och ska snart lägga mig i soffan och se på tv, kommer garanterat somna men de ä väl lika bra :) mår faktiskt ändå helt ok idag förutom att jag bara ha lyckats sova 1-2 timmar inatt.

borde kanske ha tagit de lugnt igår med tanke på att jag nyss ha varit sjuk så är liitte hes nu.. kunde knappt prata imorse höhö men jaija gjort är gjort :)

kvällen började iallafall med att simon och evelina kom hit från stan (sebbe svek oss!)
så jag följde med dom till en nice fest med härligt folk och skön musik, förutom när simon leekte DJ.. inte okej! ;)
träffade några gamla hockeykompisar där och pratade även med en riktii alkis (anna) och hennes kompis som ringde hela tiden, sen vid 12 så blev ja tvungen att dra hem och fixa sovplats till nå uteliggare ;) efter de drog jag vidare till lukas partey.


när jag kom dit så hörde jag att marja skulle raka nåns skalle med hundtrimmern och ville inte missa de! vet ju hur fel saker kan gå på fyllan;) men tyväärr gick de ganska bra ändåå haha *besviken* :]

jhgj
inte bästa bilden för att se hur de blev men, inte så noga!;D

var mest bara prat ibörjan och jag fick nå konstiga drinkar som brände sönder halsen men efter ett tag så kom folket igång och börja dansa! haha
en grupp fulla idiotas (plus jag) "dansa" och hoppa runt som ena riktiga cepen, kan inte bli mkt hetare asså! grrr

blev ganska sent, har ingen aning vad klockan var men somnade iaf tydligen på golvet en stund fast hittade nått bättre sovställe sen så de gick fint :)

hgf
joocke med solglasögon och allt, redo att skaka loss! faast ne, jag tro han somna!

nu ha jag nästan berättat hur de gick, nöjd sebbe? ;D


aasssåååå hartaagit hur långtid som helst att göra de hära inlägget... leeesss! ska aldrig mer blogga HOOJJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYLLESVIN!! VAD DU FÖRSTÖR BLOGGEN

2011-05-01 @ 22:16:30
Postat av: elias

AAHMEEN DUUURAAA?!?

2011-05-01 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0