kbry


Fuck it! orkar inte bry mig längre.. världen kunde lika gärna ha fått gå under asså!
så jevla less man kan bli ibland

jaja gårdagen (kulturnatta) var väl helt okej antar jag, förutom att jag typ frös ihjäl och att jag inte hann träffa några som jag ville träffa eftersom de var fullt med folk överallt men sånt är livet :)
sebbe var bara ute efter massa tjejer men när jag och simon skulle styra upp och snacka med dom så sprang sebbe iväg! haha gullig_grabb_92

nee ger nog upp med bloggandet snart, de är inget för mig känner jag

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Var ju bara nån projet/profet/poet som trodde det...

Haha vadå mogen? Ni hade skämt ut mej förfean så fixar det där själv ;) lugnt asså

Noga då, klart vi ska skriva nått inlägg då oh då ;)

2011-05-23 @ 19:18:12
Postat av: Anonym

Hubbabubba

2011-05-24 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0