När pappa betalar får man ligga snyggt


Jag heter Rickard Lind, jag e 19 år. haha så härlig grabb allså!

 

Åker in mot umeå eller holmsund imorgon och blir nog borta över helgen skulle jag tro :) kanske utgång till 5ive imornkväll fast vet inte om jag är så taggad, aja blir nog bio och kulturnatta på lördag annars om nu inte världen går under då? :P

bryr mig inte så hårt men skulle vara kul om man verkligen trodde på de där och typ festade bort alla pengar sen händer inget på lördan.. ojsan!

hm undra vad dom gör sista dagen innan världen går under? typ pippar som galna kaniner eller vad? ;D


Kommentarer
Postat av: se

Vilken grabb asså!! ;D

Hmm, jadu, men inte så troligt att skiten går under men... ilal för dom som tror det och gör sig av med pengarna ;)

2011-05-19 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0