Skön/dryg/fail kväll xD

HAHA, asså elle ; ) det där var ju dagens... står på parkeringstaket och ska dricka lite, sen så har elle spillt ut vin på min flaska, så står jag och skriker oh massa, sen när jag kollar upp så står en polis där... lägger ner min flaska men då säger han till elle:
Du i grårandigt, hur gammal är du?
jag är 19...
Hmm, ja men.
Jaha, mena du den här drickan? Njae den vet ja inte hur gammal den är ;S

idioooot!! så häller han ut typ nån klunk, men polisen gav sig inte ; ) Skön grabb assåe!

Sen får man väl tacka simon då... förstörde hela kvällen ;/

Och sen tog nån min ena jävla converse som var helt vit och lämnade en trasig skitig jävla sko.... bara idioter eller??

Aija men det var ändå rätt nice, ett rikemanshus förstört också ....



+ några fler påsar... och en förstörd bastu

Kommentarer
Postat av: elias

noooga dååå... haha trevlig polis ju! ;)

2011-05-22 @ 15:55:57
Postat av: Anonym

vadåå noga då?? fean kan ju inte bara säga så... det är jag som vill göra det : ) Jo, fast som polis ska man inte vara trvlig... men ändå nice

2011-05-22 @ 16:01:12
Postat av: elias

men noga då?! haha fick sms av jon imorse, han minns typ inget om gårdagen ;)

2011-05-22 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0